Bolsassss bolsasss vanidaaaaad !
Anteeksi jo etukäteen, että sorrun taas tällaiseen pinnallisuuteen, mutten millään malta olla kertomatta eräästä minulle hyvin ominaisesta piirteestä - HIMOSTA KÄSILAUKKUIHIN !! Minulla on niitä kasoittain ja pinoittain pitkin poikin lojumassa ja ostan niitä jatkuvasti lisää.
Tässä kuvassa kaikkein rakkaimmat ja käytetyimmät laukkuni..
Vasemmassa yläkulmassa näkyvä ruskea laukku on Mexico Cityn lentokentältä. Sen vieressä oleva vähän suurempi olkalaukku on Only-merkkinen ja ostettu samannimisestä kaupasta. Siniset laukut ovat Tommy Hilfigeriä, samoin punainen oikeassa alakulmassa. Suurempi punainen laukku on "converse" - tosin vain halpa kopio jostain meksikolaisesta halpahallista, kun oli pakko löytää joku hätävaralaukku :D. Vasemmassa alakulmassa näkyvä hopeinen laukku on Meksikosta tuotu, ylioppilasjuhlia varten ostamani Lizz Minelli. Keltainen ja valkoinen ovat uusimmat, esprit-merkkiset laukkuni ja kaikkein ihanimmat <3
Tommyt
Tätä valkoista laukkua olin katsellut jo moneen otteeseen Espritin kaupassa, ja lauantaina ostin sen vihdoin tarkan harkinnan jälkeen ja sadoista tyhjistä "ei enää yhtään käsilaukkua"-lupauksista huolimatta, eikä kaduta yhtään !





1 kommenttia:
hienoja :) on ainaki mistä valita:D
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu