Media-ähky/rakkaus!
Tällanen näky tällä hetkellä sängyn vieressä..
Löytyy muutama Suomen kuvalehti, Metropoli, City, Cosmopolitan, Jyväskylän yliopiston hakuopas, valmennuskeskuksen Haku-lehti, Platonin "Valtio", Pekka Virkamäen "Arka ja Ahdas Ismi", Hässi, Helsingin yliopiston tiedelehti, H. Niemisen ja M. Pantin "Media markkinoilla" sekä KICKS-magazine. Tämän lisäksi yöpöydällä nököttää 5 kaunokirjallisuusteosta. Wehee! Voiko tästä päätellä/huomata jotain? :)
Tunnisteet: kirjat ja kirjoittaminen, kuvat


2 kommenttia:
Ihanan näköinen kasa! Ja edellisen postauksen piparkakkutalo herkullisen näköinen. Ja sitä edellisen postauksen Meksikon itsenäisyyspäivä mielenkiintoisen kuuloinen!
Thanks you because you love Veracruz. Es el estado más bello de México y con todos los climas
You can see this link http://www.youtube.com/watch?v=mxSReEZUf7o&feature=related
josemanuelgh@gmail.com
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu