Preli

Äidinkielen preliminääri meni päin risuja ja männynkäpyjä!! Kirjoitin ihan aiheen vierestä :(
Tehtävänannossa käskettiin pohtia kehitysavun ja hyväntekeväisyyden eettisyyttä... Vedin mukaan kaiken maailman utilitarismit ja Darwinit!
Ouououoöäöäöäää en halua tietää mitä sieltä tulee... :S
<---- Kuva tukan uusista raidoituksista!
Tunnisteet: kirjat ja kirjoittaminen, koulu, kuvat

1 kommenttia:
y por que tienes que ser asi tan guapa!?!?!
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu