No pretendo parar. ¿Quién camina cuando se puede volar? Mi destino es andar.
Tunnisteet: koti, kuvat
lähettänyt Sari maanantaina, joulukuuta 08, 2008
Kunpa itsekin osaisin väsätä noin hienon talosen! -Anni
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu
TilaaBlogitekstit [Atom]
1 kommenttia:
Kunpa itsekin osaisin väsätä noin hienon talosen! -Anni
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu