Eximia cum laude approbatur!
En varmaan koskaan lakkaa rakastumasta Helsinkiin joka kerta kun käyn siellä. Helsinki on jopa sateisena kaunis ja varsinkin yöllä! Kunpa asuisin siellä..!
Tapasin bussipysäkillä ihanan vanhemman naishenkilön jonka kanssa juttelin sen 20min joka minun piti odottaa. Lähtiessäni hän vielä kiitti seurasta ja toivotti kaikkea hyvää! Ihana pieni iloinen hetki elämässä.
Ylihuomenna on äidinkielen preliminääri, ja voisin jopa väittää että hieman jännittää..!Mutta evääthän se tärkein juttu on ;)
Ylioppilaskirjoitusten viralliset tulokset tulivat perjantaina - sain espanjasta E:n ja kyllä hymy ja kyyneleet olivat herkässä kun sain tietää! Hienoa. :)
Tunnisteet: kaukokaipuu, koulu, kuvat


5 kommenttia:
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Onnee hirveesti espanjan E:stä :)
kirjoititko pitkan vai lyhyen espanjan? oliko valittavana latinalaisen amerikan versio?
-Saara
lyhyen. ei ollu tvalittavana, mutta kokeet laaditaan niin, että kaikilla espanjoilla pärjää. jos kirjoitat lattariespanjaa siihen kokeeseen, niin se hyväksytään koska eihän kukaan voi määritellä et mikä on just sitä oikeeta espanjaa :)
Wau, onnea espanjan E:stä! Jotain toivoa tollanen antaa. Että ehkä minuakin tulee täällä oppimani espanja auttamaan noissa ylppäreissä :)
-Iina täältä Costa Ricasta.
(Galleriassa siis joskus sulle kommentoinut, siksi rohkesin laittaa tännekin kommentin)
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu