Graffitikynnet, jee
Tukholman reissulla minulla oli yksi selkeä tavoite: ostaa tuota paljon blogeissa puhuttanutta IsaDoran Graffiti-kynsilakkaa. Olisihan sitä saanut Suomestakin mutta jostain syystä olin keksinyt että minun pitäisi ostaa se juuri Tukholmasta. No, löytyihän se ja on kyllä hauska lakka!
Tänään töissä pari asiakasta oikein kysyi että mitä ihmeen kynsilakkaa sulla on. En tiedä johtuiko tuosta turkoosista aluslakasta vai graffitikuviosta ;D Voi olla että molemmista.
Lakan ideahan lyhykäisyydessään on että se halkeilee kuivuessaan - ja kuivumisaika on uskomattomat 30 sekuntia. Kuivuisivatpa muutkin kynsilakat yhtä nopeasti! Hah :)
Tunnisteet: hömppä


8 kommenttia:
Mà en tajua mistà tuo villitys tuohon graffittilakkaan on nyt tullut, vai onko se tosiaan tullut nàin myòhààn suomen markkinoille. Minà ostin sità vuonna 2000 eli kymmenen vuotta sitten Kyprokselta. En kuitenkaan koskaan oikein ihastunut tuohon lakkaan....ainoastaan kuivumisnopeuteen ;)
Hehe, en tiedä :D Musta tuo on hauska :) Mutta en ollut siitä koskaan kuullut ennen kuin blogeissa alettiin tuosta keuhkoamaan.. Toisaalta en myöskään ole koskaan kovin aktiivisesti seurannut mitään kynsimaailman uutisia :D
Näkyyköhän noi sun postausten kuvat vaan mulle tollasina omituisina pitkulaisina kuvina joista ei saa mitään selvää vai onko ne tarkotuksella noin? Tollasista kuvista ei nimittäin oikeesti oo kauheena hyötyä ku niistä ei saa mitää selvää ainakaan mun mielestä :D
Mitä! Millaisina pitkulaisina! :OO Mulla näkyy ihan normaalisti! Onko sulla mikä selain? Ja näkyykö muidenkin postausten kuvat sellaisina?
No saattaa olla ettà tiesin tuosta kynsilakasta noin nopeasti, kun perheen àiti missà olin tòissà oli kynsistailisti.
Joo noi kuvat nàkyy sellasina ihan minikokosina, mutta klikkaamalla niità sain ne kuitenkin ihan normikokoisiksi.
Ompas kummallista! täytyy yrittää korjata. tulin koululle kokeilemaan ja tosiaan näkyy tuollaisina pikkuisina :S
Oi ku näyttää kivalta yhdistelmältä. Jos joskus sattuu osumaan silmiin toi lakka taidan valita just mustan. :-)
Mä tykkään tosta mustasta eniten. Pinkki on kans kiva :D
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu