Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Ihan ihka ensimmäinen ja kammottava videopostaus :D

5. lokakuuta 2010

Ihan ihka ensimmäinen ja kammottava videopostaus :D

Jaahas.. Mitenköhän tämä onnistuu? Mä olen nyt tällä videolla tukka pystyssä meikittömänä silmälasit päässä enkä oikein tiedä minne katsoisin! Ja mun ääni kuulostaa kamalalta + että näpertelen kokoajan jotain kun en tiedä miten olisin videolla :( :D:D Mutta! Tässä nyt olisi tällainen. Teen joskus jonkun laadukkaamman ja jossa olisi jotain ihan oikeaa asiaakin :D

Ps. Mun suurin pelkoni tämän videon suhteen on että olisin teille lukijoille kamala pettymys tälleen "livenä" :S Mutta toivoa toki sopii ettei niin olisi...



Tunnisteet:

11 kommenttia:

Blogger //aNNiKa kirjoitti...

Hassua nähdä sut "livenä"! :) Suerte para el examen!

5. lokakuuta 2010 klo 1.46  
Blogger Sari kirjoitti...

Eiii mä en oikeasti voi olla ton näkönen saati kuulonen :D En tiedä.. Pitäiskö poistaa koko postaus ennenkuin koko maailma sen näkee :( Noo.. Antaa nyt toistaiseksi olla. Lähinnä mua palottaa että oon livenä jonkinlainen "pettymys" lukijoille kun mulla ei ole kokemusta videokuvattavana olemisesta joka kyllä tossa näkyy aika selvästi :D Sekoilen sanoissani ja sanon ihan tyhmiä asioita haha.

Kokeilin myös tehdä videota espanjaksi mutta se vasta olikin kamalaa kun en etukäteen miettinyt että mitä sanoisin ja se puhe oli täynnä sellaista "y pueees... que mas.... pues igual algo bla bla bla" :D

5. lokakuuta 2010 klo 1.51  
Blogger Lady Laetitia kirjoitti...

Hienon videon oot tehnyt, mä en todellakaan osais tehdä tuollaista. Hauskat "grafiikat" alussa ja nuo sun muistiinpanot ym, näkyi jännästi peilikuvana :) Toivottavasti meni tentti edes jotenkuten :)

5. lokakuuta 2010 klo 9.27  
OpenID ppol kirjoitti...

haha oot ihana sari!! mä tein iha saman verran niit muistiinpanoi ja jäljellä oli tosiaan kaikki muu paitsi oikeuslähteet :D:D en kestä.

mut lisää näitä videoita joo!!!

5. lokakuuta 2010 klo 16.07  
Blogger Sari kirjoitti...

Lady, pitää varmaan harjoitella lisää että tulee joskus tehtyä joku ihan kunnollinen :D

ppol ;>>>> mulla tuli itseasiassa jo parikin ideaa videopostauksiin, mutta en viitsi nyt kyllä paukuttaa niitä kaikkia putkeen tänne :D

5. lokakuuta 2010 klo 18.01  
Blogger Elisa kirjoitti...

Hei oot supersuloinen! :)
tosi kiva että halusit tehdä videopostauksen jeee

5. lokakuuta 2010 klo 19.12  
Blogger Sari kirjoitti...

Heheee :DDD pähkäilin tosi kauan että kehtaanko julkaista... Haluan kyllä myöhemmin tehdä jostain ihan aiheestakin jonkun kivan videon :)

5. lokakuuta 2010 klo 19.44  
Anonymous Mr. Dino kirjoitti...

Mahtava video ! Näitä lisää ! :D Olen joskus itsekin leikkinyt noilla "tehosteilla" ja saanut kyllä hupia irti !

5. lokakuuta 2010 klo 21.36  
Blogger Sari kirjoitti...

Kokeesta napsahti 3,5 joten ei voi muuta kuin kiittää onneaan siitä että luennoitsija sattui olemaan mieleinen ja häntä jaksoi kuunnella! Sillä kaikki mitä siinä kokeessa tiesin, oli aivan puhtaasti luennoilla kuultua tietoa sekä tottakai harjoitustehtävien ansioita. Kun tuo lukeminen tosiaan jäi siihen että tein yhden sivun muistiinpanoja vihkoon kunnes kyllästyin ja blogimaailma vei mukanaan :D

6. lokakuuta 2010 klo 0.04  
Anonymous lissu kirjoitti...

söpö video! huomas kyllä että jännitit,miä en tunnistanu sitä persoonaa yhtää minkä oikeesti tunnen. möö. :( SIISPÄ LISÄÄ NOITA ETTÄ KARAISTUT!!!! ;;

6. lokakuuta 2010 klo 18.20  
Blogger Sari kirjoitti...

Osan siitä varmaan tekee myös toi kellonaika.. :D Mut joo joskus pitää tehä sellanen ihan kunnollinen mis mun ns. loistava persoona pääsee esii ;DD

6. lokakuuta 2010 klo 20.28  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu