Ihan ihka ensimmäinen ja kammottava videopostaus :D
Jaahas.. Mitenköhän tämä onnistuu? Mä olen nyt tällä videolla tukka pystyssä meikittömänä silmälasit päässä enkä oikein tiedä minne katsoisin! Ja mun ääni kuulostaa kamalalta + että näpertelen kokoajan jotain kun en tiedä miten olisin videolla :( :D:D Mutta! Tässä nyt olisi tällainen. Teen joskus jonkun laadukkaamman ja jossa olisi jotain ihan oikeaa asiaakin :D
Ps. Mun suurin pelkoni tämän videon suhteen on että olisin teille lukijoille kamala pettymys tälleen "livenä" :S Mutta toivoa toki sopii ettei niin olisi...
Ps. Mun suurin pelkoni tämän videon suhteen on että olisin teille lukijoille kamala pettymys tälleen "livenä" :S Mutta toivoa toki sopii ettei niin olisi...
Tunnisteet: video

11 kommenttia:
Hassua nähdä sut "livenä"! :) Suerte para el examen!
Eiii mä en oikeasti voi olla ton näkönen saati kuulonen :D En tiedä.. Pitäiskö poistaa koko postaus ennenkuin koko maailma sen näkee :( Noo.. Antaa nyt toistaiseksi olla. Lähinnä mua palottaa että oon livenä jonkinlainen "pettymys" lukijoille kun mulla ei ole kokemusta videokuvattavana olemisesta joka kyllä tossa näkyy aika selvästi :D Sekoilen sanoissani ja sanon ihan tyhmiä asioita haha.
Kokeilin myös tehdä videota espanjaksi mutta se vasta olikin kamalaa kun en etukäteen miettinyt että mitä sanoisin ja se puhe oli täynnä sellaista "y pueees... que mas.... pues igual algo bla bla bla" :D
Hienon videon oot tehnyt, mä en todellakaan osais tehdä tuollaista. Hauskat "grafiikat" alussa ja nuo sun muistiinpanot ym, näkyi jännästi peilikuvana :) Toivottavasti meni tentti edes jotenkuten :)
haha oot ihana sari!! mä tein iha saman verran niit muistiinpanoi ja jäljellä oli tosiaan kaikki muu paitsi oikeuslähteet :D:D en kestä.
mut lisää näitä videoita joo!!!
Lady, pitää varmaan harjoitella lisää että tulee joskus tehtyä joku ihan kunnollinen :D
ppol ;>>>> mulla tuli itseasiassa jo parikin ideaa videopostauksiin, mutta en viitsi nyt kyllä paukuttaa niitä kaikkia putkeen tänne :D
Hei oot supersuloinen! :)
tosi kiva että halusit tehdä videopostauksen jeee
Heheee :DDD pähkäilin tosi kauan että kehtaanko julkaista... Haluan kyllä myöhemmin tehdä jostain ihan aiheestakin jonkun kivan videon :)
Mahtava video ! Näitä lisää ! :D Olen joskus itsekin leikkinyt noilla "tehosteilla" ja saanut kyllä hupia irti !
Kokeesta napsahti 3,5 joten ei voi muuta kuin kiittää onneaan siitä että luennoitsija sattui olemaan mieleinen ja häntä jaksoi kuunnella! Sillä kaikki mitä siinä kokeessa tiesin, oli aivan puhtaasti luennoilla kuultua tietoa sekä tottakai harjoitustehtävien ansioita. Kun tuo lukeminen tosiaan jäi siihen että tein yhden sivun muistiinpanoja vihkoon kunnes kyllästyin ja blogimaailma vei mukanaan :D
söpö video! huomas kyllä että jännitit,miä en tunnistanu sitä persoonaa yhtää minkä oikeesti tunnen. möö. :( SIISPÄ LISÄÄ NOITA ETTÄ KARAISTUT!!!! ;;
Osan siitä varmaan tekee myös toi kellonaika.. :D Mut joo joskus pitää tehä sellanen ihan kunnollinen mis mun ns. loistava persoona pääsee esii ;DD
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu