Itse asuin 1,5 vuotta Méxicossa ja palasin suomeen n.8kk sitten ja alku oli kyllä hankalaa, vasta nyt tuntuu että alan sopeutua takas tänne, vaikka edelleen päivittäin käy mielessä et olikohan tää oikea päätös?? Eli tiedän hyvin miten vaikeeta se voi olla....Tsemppiä sulle ja kyllä se pikkuhiljaa alkaa sujumaan :-)
1 kommenttia:
Itse asuin 1,5 vuotta Méxicossa ja palasin suomeen n.8kk sitten ja alku oli kyllä hankalaa, vasta nyt tuntuu että alan sopeutua takas tänne, vaikka edelleen päivittäin käy mielessä et olikohan tää oikea päätös??
Eli tiedän hyvin miten vaikeeta se voi olla....Tsemppiä sulle ja kyllä se pikkuhiljaa alkaa sujumaan :-)
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu