Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kaukokaipuu

23. kesäkuuta 2008

Kaukokaipuu

Te extraño mas que nunca y no se que hacer
despierto y de recuerdo mal amanecer
espera otro dia por vivir sin ti
el espejo no miente me veo tan diferente
me haces falta tu

La gente pasa y pasa siempre van y van
el ritmo de la vida me parece mal..

Tuntuu niin oudolta. Ajattelen edelleen espanjaksi. Tuntuu toimettomalta ja väsyneeltä. Hoidin tänään asioita ja tulin vähän paremmalle tuulelle. Ei kai sitä saisi jäädä kotiin katselemaan valokuvia siitä mikä ei palaa, pahentaa vain asioita. Pero ni modo, asi es a vida y que puedo hacer..

LOS QUIERO VEEEEER!!!! LOS EXTRAÑO MAS QUE NUNCA Y NO SE QUE HACER!!!

PhotobucketPhotobucket

Tunnisteet:

1 kommenttia:

Blogger daNieLita*..!! kirjoitti...

SAriii.. no manchezZ.. te extraño demasiado.. pronto empezaremos todas la Uni, y pues una vida fuera de Coatza.. a ver cómo nos va..

Siemper estas en nuestro corazón.
Te Quiero mucho!!

http://britanyedany4.spaces.live.com/

23. kesäkuuta 2008 klo 23.12  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu