uusi alku
Blogi jatkuu tästä lähtien uudessa osoitteessa, sillä meksikon elämäni lienee nyt sitten virallisesti ohi, ja paluun jälkeistä elämää tarinoin täällä bloggerissa tarkemmin. Blogin nimi on "la vida loca" (=hullua elämää), sillä siltä se joskus tuntuu :) Toivottavasti tämänkin kiinnostaa jotakuta!!
Vanha blogi löytyy edelleen osoitteesta http://mex_sarri.vuodatus.net , jos vuosien 2007-2008 seikkailuni meksikonlahden rannalla kiinnostaa jotakuta uutta lukijaa.
Tervetuloa! :)

2 kommenttia:
Hei Sari,
Kiva kun päätit jatkaa blogisi pitoa myös vaihtarivuoden jälkeen.
Tervetuloa Suomeen:)
-Lumikki
kiva et päätit jatkaa blogin pitoasi vaihtarivuoden jälkeenki. =) tsemppiä ja hauskaa kesää:)
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu