Miedos
Jostain syystä abivuoden kurssivalinnat (jotka menen tekemään huomenaamulla..) ahdistavat. Tuntuu niin ratkaisevalta kaikki, eikä tulevaisuudensuunnitelmista ole edelleenkään sen suurempaa (lue:mitään) aavistusta!! Minua huolestuttaa opiskelumotivaation löytyminen, sillä mitään erityistä päämäärää ei tässä vaiheessa vieläkään ole ilmaantunut. Lisäksi minua mietityttää, että olenko mahtanut unohtaa kaikki kahden ensimmäisen lukiovuoden asiat tyystin vaiko kokonaan. (heh..........). Toisaalta taas meksikolaistunut puoleni hokee alituiseen päässä, ettei tässä nyt mitään hätää vielä ole, ja että rauhallisin mielin katselemaan mitä sieltä koululta sitten löytyy. Noh, aamulla sinne sitten kurssitarjotin kourassa kyselemään.
beso
Tunnisteet: koulu

0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu