No pretendo parar. ¿Quién camina cuando se puede volar? Mi destino es andar.
Tunnisteet: meksiko
lähettänyt Sari tiistaina, kesäkuuta 24, 2008
Vanhasta blogistasi tänne hypähdin myöskin elämästäsi jatkamaan :) Kiva kun jatkat kirjoitteluasi! Autosi vaikuttaa hauskalta. Tsemppiä ja jaksamista sopeutumiseen!
Luin koko vuoden blogiasi. Hyvä, ettet päättänyt lopettaa bloggailua :)
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu
TilaaBlogitekstit [Atom]
2 kommenttia:
Vanhasta blogistasi tänne hypähdin myöskin elämästäsi jatkamaan :) Kiva kun jatkat kirjoitteluasi! Autosi vaikuttaa hauskalta. Tsemppiä ja jaksamista sopeutumiseen!
Luin koko vuoden blogiasi. Hyvä, ettet päättänyt lopettaa bloggailua :)
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu