Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Tucca

5. lokakuuta 2010

Tucca

Kuten jo joskus aiemmin mainitsin, rakastan pitkiä hiuksiani ihan kamalan paljon enkä halua käyttää niihin ihan mitä tahansa muotoilu- tai hoitotuotteita. Siispä tässä teille pieni esittely niistä hiustuotteista joita käytän ja ehkä jotain muuta hiusjuttua.

Mulla oli pienenä ihan valkoinen tukka. Se on tummunut siitä ihan vähän ja värjäsin varhaisessa teini-iässä hiukseni vuosia mustiksi - pinkeillä, sinisillä ja milloin milläkin raidoilla. Pitäisikö ihan laittaa havainnollistava kuva? No joo taidanpa laittaa.... Hyi.

Niin. Sitten joskus n. 17-vuotiaana halusin takaisin omaan väriini. Siitä sitten hitaasti ja varmasti lähdettiin vaalentamaan hiuksia pikimustasta vehnänvaaleaan... Taisi mennä yli vuosi aikaa sillä en halunnut hätiköidä ja saada kannettavakseni kasaa takkuuntuvaa oranssinkeltaista hamppua. Olen käyttänyt hiusteni hoitoon todella paljon aikaa ja rahaa verrattuna siihen miten paljon panostan ulkonäkööni noin muuten. Joitain muotikuningattaria varmasti huvittaa tämä minun "suuri panokseni" mutta omalla mittapuullani se on ollut paljon. Ja nykyään kannan (ylpeydellä) tällaista karvakasaa päässäni:

Hiukseni kohtaavat joka aamu suoristusraudan.  Minulla on Babyliss Pro suoristusrauta, vaikka tottakai haaveilen siitä mistä kaikki muutkin eli ihan omasta GHDsta. En kuitenkaan raaski ainakaan tällä hetkellä sellaista ostaa ja nykyinenkin kuitenkin palvele minua ihan kiitettävästi.


Hiustenkuivaajana minulla on OBH Nordican Artist Breeze-hiustenkuivaaja joka  on todella hyvä huolimatta siitä että se ei ole mikään yltiökallis hifistelytuote. Ja sitä paitsi - sain tuon hiustenkuivaajan joululahjaksi pikkusiskoltani (ilmeisesti lainasin hänen kuivaajaansa liian usein?), joten sillä on myös tunnearvoa. Ja oikeasti miksi niiden pitäisi olla jotain kalliita juttuja että niitä kehtaisi esitellä täällä? En tunne kutsumusta kilpavarusteluun :D


Pesen hiukset joka toinen päivä, ja pyrin parhaillaan harventamaan pesutiheyttä. Tämän pituisiin hiuksiin uppoaa niin paljon shamppoota ja hoitoainetta että pesuvälin harventaminen on jo taloudellisestikin kannattavaa, puhumattakaan sitten hiuspohjan kunnosta. Itselläni ainakin hiukset rasvoittuvat nopeammin jos pesen niitä liian tiuhaan tahtiin ja näyttävät kaiken lisäksi ihan littanoilta jatkuvasti. Että ainakin minulle sopii paremmin se harvemmin peseminen! Tässä projektissa minulla on mukana se jo aiemminkin mainitsemani hiuspuuteri.

  • Goldwell Salon Only hair lacquer hiuslakka (parasta hiuslakkaa ikinä!)
  • KC Professional quattro hairspray (toi minipullo, kätevä matkoilla)
  • KC Professional four reasons shamppoo (Hyvää ja riittoisaa mutta ei kovin hyvän tuoksuista)
  • KC Professional four reasons hiuspuuteri (Ihanaa ainetta!)
  • Paul Mitchell smoothing Serum (kiiltoa, lämpösuoja. Ihana tuote!! Ja ihanan tuoksuinen.)
  • Paul Mitchell original hiuksiin jätettävä hoitoaine (Mä en käsitä että missä piilee tän tuotteen riittoisuuden salaisuus. Sellainen sormenpään kokoinen läntti tätä riittää tähän koko mun tukkaan! Uskomattoman hyvä, suosittelen!)
  • OSIS+ grip hold mousse muotovaahto (Hyvä muotovaahto, tosin käytän nykyään aika harvoin)
  • TRESsemmé shamppoo (En ole vielä kokeillut, mutta saman sarjan hoitoaine oli ainakin ihan hyvää)
  • Syoss Shine boost professional hoitoaine (Ihan ok, tekee hiukset kivan pehmeiksi muttei ole kovin riittoisaa)


Tunnisteet: ,

11 kommenttia:

OpenID ppol kirjoitti...

juhuu tykkään aika paljon samoista tuotteista! mut vaiha noi pesuun tarkotetut tuotteet niihin aussien tuotteisiin!!! se tuoksu on iha mieletön ja tekee hiukset niin pehmeiks ja kiiltäviks en kestä!!! xD + mä tykkään bonacuren moisture kick hiuksiin jätettävästä hoitoaineesta ja bonacuren latvasuojasta ah<333

ps. mistä sait töitä ja onneksi olkoon!

5. lokakuuta 2010 klo 18.51  
Blogger Sari kirjoitti...

Toi KCjuttu on mulla koska sain sen lahjaks.. Ite ku ostan ni ostan Paul Mitchelliä :D Ja ton TRESsemmén oon ostanu muistaakseni jotenki siten et ku siin sai hoitoaineen kaupan päälle ja kelasin kokeilla et millasii ne on :D Mut en oo vieläkää päässy ton shamppoon kokeiluu ku toi kestää ja kestää vaa toi iso KC:n pullo plääh :D En oo koittan noita aussieita enkä oo ees nähny niitä oikein missään. voisha sitä koittaa :D

5. lokakuuta 2010 klo 18.58  
Blogger Sari kirjoitti...

Mut hei mitäs tykkäät tost mustasta lyhyestä tukasta D:D:D:D:D:

5. lokakuuta 2010 klo 19.00  
Blogger Sari kirjoitti...

NIIN JA en vielä tiedä paljastanko työpaikkaa täällä blogissa. Ehkä parempi etten :D Mutta kiitos onnittelusta!

5. lokakuuta 2010 klo 19.01  
OpenID ppol kirjoitti...

aussiet myydään emotioneissa!!!! ja musta tukka on aika rock! itseasias tykkään!

5. lokakuuta 2010 klo 20.08  
Blogger Sari kirjoitti...

Aaaah no mä en osta ikinä (tai ostan toki IKINÄ mutta pääsääntöisesti) noita hiustuotteita muualta kuin ihan kampaamoista ellei ole äärimmäinen hätä tai opiskelijabudjetti miinuksella :D

6. lokakuuta 2010 klo 0.05  
Blogger Sari kirjoitti...

Ja myös saan kokeiltavaksi aina silloin tällöin jotain tuotteita kun enon vaimo on kampaaja (kuten esim. tuon hiuspuuterin) :)

6. lokakuuta 2010 klo 0.06  
Blogger Elina kirjoitti...

Mulla on sinusta jossain sellainen kollaasi ekaluokkalaisesta kuutoseen, siinä näkyy hiusten värin muutos. Etsin....

6. lokakuuta 2010 klo 11.45  
OpenID ppol kirjoitti...

emotioneis myydään kampaamotuotteita :D ja aussie ei kyl ainakaa mun opiskelijabudjetille oo ystävällinen :D:D

6. lokakuuta 2010 klo 12.16  
Blogger Lady Laetitia kirjoitti...

Jännä tuo kuva, missä on mustat hiukset, en olis tunnistanut samaksi ihmiseksi.. Mä oon myös miettiny, että mitä tekisin hiuksilleni, haluaisin kuitenkin vaihtelua, en oo vaan vielä keksiny mikä ois hyvä. Kun mulla on puolipitkät, luonnonkiharat tummat hiukset, en halua värjätä, raidat olis hienot, mutta luulen että kuitenkin ne haalistuis aika nopeasti ja lisäksi ne maksaa aika paljon. Leikata en halua, otsahiuksia en halua enää, ne on jo ollut,pidemmät hiukset olis myös hienot, mutta mutta mun hiukset ei kasva ja pidennykset maksaa myös paljon, enkä tiedä miten ne reagois mun kihariin hiuksiin. Siinäpä ne vaihtoehdot lähinnä olikin, mitä voin tehdä mun hiuksilleni..

6. lokakuuta 2010 klo 21.15  
Blogger Sari kirjoitti...

Ei ne raidat niin äkkiä haalistu kun ammattilainen tekee ja kunnon mömmöillä :) mä henk. koht. en oikein arvosta pidennyksiä mutta se voi johtua siitä että mulla on luonnostaa niin pitkä tukka. Kannattaa ehkä koittaa niitä raitoja :D

6. lokakuuta 2010 klo 21.53  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu