Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Yksi aamu kuvina

10. lokakuuta 2010

Yksi aamu kuvina

Koska mun pitäisi nyt parhaillaan kirjoittaa ranskan oppimistehtävää enkä keksi siihen mitään, niin tulinpa taas (ylläri) tänne bloggeriin pyörimään.

Mulla oli korkealentoiset tavoitteet tehdä viime torstaista sellainen päiväni kuvina-postaus, mutta koska kuvien ottaminen unohtui sillä sekunnilla kun astuin ovesta ulos, niin se nyt vähän jäi. Laitan nyt kutenkin teille joitakin kuvia siitä aamulta ihailtaviksi ja hirvityksiksi. ;)
Hyvää huomenta! Tuollainen peikko katselee minua aamuisin peilistä. Kammottavaa.
Yleensä aloitan aamuni Shakiralla tai jollain muulla lattarimusiikilla, mutta tuo torstai-aamu oli siitä erikoinen että minun teki yhtäkkiä mieli kuunnella James Blunttia. Enkä todellakaan tiedä miksi, koska kuuntelen tuollaista musiikkia ihan tosi harvoin.
Jaaa sitten pääsin suihkuun. Tukka näyttää tuolta ennen hiustenkuivaajan ja suoristusraudan kohtaamista.
Aamupalaa! 2 molempia joka aamu. Tuona aamuna myös iso kuppi kahvia sekä hedelmäpommi-jugurttia hedelmämyslillä ja vehnäleseillä. Tässä kohtaa voin tehdä tunnustuksen... Koska olen nyt niin hirrrrrmuisen innostunut niistä videpostauksista, niin yritin tehdä tuosta aamupala-asiasta videon. No, se ei oikein onnistunut toivotulla tavalla, siis kuulostin mielestäni typerältä ja puhuin hölmöjä monessa kohtaa :D Joten en esittele nyt sitten täällä sitä videota mutta pari spottia siitä...
Hahaha mua naurattaa toi lammas-ilme. Mulla oli tollanen ilme koko videon ajan....
Tässä sarppa ottaa hanasta vettä keittääkseen kahvia.
Tadaa. Tässä on opiskelija valmiina päivään. Tuo hattu minulla oli mukana siksi että ryhmäni oli määrä pitää esitys aiheesta kotimaan rannikkoliikenne. Toivottavasti saatiin lisäpisteitä tuosta rekvisiitasta! ;)

Tunnisteet: ,

12 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Huoh. Alkaako jutut loppumaan? Tuntui vähän täytepostaukselta, jotenkin turhalta ja/tai tyhjältä ilman mitään oikeaa asiaa. Jätä nämä mielummin pois.

10. lokakuuta 2010 klo 22.56  
Blogger Ioanna kirjoitti...

Voi jestas noita anonyymejä kitisijöitä. Pakko lukea, jos ei miellytä?

Kiva postaus minusta!

Ja nyt on selkeesti meneillään joku James Blunt -kausi! :D Oon itse kuunnellut Bluntia koko viikonlopun, vaikka ehdin unohtaa koko herran olemassaolon jo vuosiksi enkä muutenkaan yleensä jaksa paljoa tuon kaltaista musiikkia kuunnella. Ja sattumoisin mun duunikaverikin oli linkannut Bluntia Facebookiin perjantaina. Ehkä se on tää syksy? :D

10. lokakuuta 2010 klo 23.08  
Blogger -S- kirjoitti...

Voi hlh anonyymille ja tuolle ettà mà olisin kovasti halunnut nàhdà tuon videon ja meninkin klikkaamaan videon pààltà, kunnes tajusin ettà se olikin vain kuva....jatka vain harjoittelua niin pian saadaan varmaan julkaisukelpoinen video :D

10. lokakuuta 2010 klo 23.11  
Blogger -S- kirjoitti...

Voi hòh anonyymille ja tuolle ettà mà olisin kovasti halunnut nàhdà tuon videon ja meninkin klikkaamaan videon pààltà, kunnes tajusin ettà se olikin vain kuva....jatka vain harjoittelua niin pian saadaan varmaan julkaisukelpoinen video :D

10. lokakuuta 2010 klo 23.12  
Blogger Lady Laetitia kirjoitti...

Tuossa sun ekassa kuvassa näytät ihan yhdeltä mun kaverilta, tosi hassua, kun en törmää koskaan siltä näyttäviin ihmisiin..Onpa sun hiukset kiharat, hienot mun mielestä silti :) Mä olen liian laiska suoristelemaan mun hiuksia, se kun vie niin paljon aikaa, mutta silloin kun jaksan suoristaa niin ne on kyllä hienot ja paljon paremmin kontrolloitavissa, mikä on kyllä hienoa :)

10. lokakuuta 2010 klo 23.18  
Blogger Sari kirjoitti...

Harmi vaan että unohdin kokonaan sen kuvien ottamisen keskellä päivää :D Mutta joskus kun mulla tulee eteen joku oikein mielenkiintoinen päivä niin teen tuon uudestaan ja kirjoitan käteen että "MUISTA!" ;D

Hahha se video on kyllä aika hauska omalla tavallaan mutta ehkä vielä kuitenkin jatketaan harjoituksia ja julkaistaan jotain vasta sitten kun tulee jotain kivaa materiaalia :D Yksi minut kohta 10v tuntenut kaveri sanoi siitä edellisestä videosta ettei tunnista mun persoonaa siitä ja oon kyllä samaa mieltä että tässä toisessa oli vähän sama kuin siinä ekassa, että jotenkin varoin sellaista liiallista naureskelua ja läpänheittoa ettei tulisi mitään hölmöä videolle :D Kaipa siitä sitten rohkaistuu!

Sanon tuossa videolla mm. seuraavaa hölmöä:
"mä aamulla mä otan tällasia..."
"ne nyt multa nyt on jo loppu"

Syksy voi olla joo toi joka laukasee tämän James Bluntin kuuntelun. Mä tykkään yleensä kuunnella aamulla salsaa tai disco-musiikkia että saan päivän käyntiin. Leppoisat sunnuntai-aamut on mulle yleensä Bob Marley-aamuja ja sit perjantaina on aina pakko kuunnella David Guettaa ;D

10. lokakuuta 2010 klo 23.20  
Anonymous M kirjoitti...

Onpa hassua nähä sun hiukset kiharina, en oo osannu yhtään kuvitella miltä näyttäisit kiharilla hiuksilla :)

Ja oot aivan supersöpö tossa ekassa videokuvassa! Ja mäki luulin et siinä oli video ni menin klikkaamaan.. pikkujekku :D

10. lokakuuta 2010 klo 23.21  
Blogger Sari kirjoitti...

Aaah mä en kestä mun tukkaa kiharana ja siksi suoristan sen aina aina :D Mutta mulla on onneksi kuitenkin sen verran tottelevainen tukka että kun suoristan sen niin se pysyy suorana seuraavaan pesuun asti ellen joudu sadekuuron tai saunan yllättämäksi. :D

10. lokakuuta 2010 klo 23.22  
Blogger Sari kirjoitti...

Näytän kiharilla ihan villakoiralta tai lampaalta :D !!

Vitsi, täällä mä vaan jekuttelen lukijoita luulemaan että siellä on video vaikka kyseessä olikin vaan pelkkä kuva :< :D

10. lokakuuta 2010 klo 23.25  
Anonymous Hanna kirjoitti...

Haluan sun hiukset!! Just eilen pohdin että ihan tylsää kun kasvatan pitkiä hiuksia niin niistä tulee ihan suorat.

11. lokakuuta 2010 klo 7.15  
Blogger Sari kirjoitti...

Hanna :D

11. lokakuuta 2010 klo 10.23  
Anonymous Mr. Dino kirjoitti...

Typerät anonyymit ! Älä heistä välitä, sillä oli TAAS kiva postaus :) Olisit kyllä voinut laittaa videon näytille, kun se edellinenkin oli niin mieltä lämmittävä. Kiva merirosvohattu !

11. lokakuuta 2010 klo 16.37  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu